دکتر متخصص زنان خوب در شمال تهران

دکتر متخصص زنان خوب در شمال تهران

فهرست مطالب

دستگاه تناسلی و اندام های لگنی از نقاط حساس بدن خانم ها هستند‌. برقراری ارتباط جنسی، عادت ماهیانه، بارداری و تولید مثل، از وظایف اصلی این اندام ها در بدن زنان است؛ اما متاسفانه ساختار دستگاه تناسلی و اندام های لگنی زنان، به گونه ای است که با کوچک ترین سهل انگاری، ممکن است آسیب ببیند و در معرض خطر قرار بگیرد. اهمیت این اندام ها و حساس بودن آن ها سبب ایجاد یک شاخه تخصصی پزشکی شده است. پزشکی زنان و زایمان و زیبایی به عنوان یک شاخه تخصصی رشته پزشکی موظف به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این ناحیه است. در این مطلب به شرح کامل وظایف و ویژگی های دکتر متخصص زنان خوب در شمال تهران می پردازیم.

 

دکتر متخصص زنان خوب در شمال تهران کیست؟

دکتر متخصص زنان خوب در تهران کسی است که تخصص خود را در شاخه زنان و زایمان و زیبایی دریافت کرده است. تمام بیماری های مرتبط یا دستگاه تناسلی خانم ها، مشکلات بارداری، مشکلات قاعدگی، اختلالات و بیماری های جنسی، جراحی های زیبایی واژن، بیماری های رحم، مشکلات لگن و…توسط دکتر متخصص زنان خوب در شمال تهران تشخیص و درمان می شود. شایع ترین بیماری هایی که توسط پزشکان و جراحان این دوره درمان می شوند، عبارت اند از:

  • پریودی دردناک
  • اختلالات پریودی
  • سرطان رحم
  • نازایی
  • افتادگی لگن
  • متقارن نبودن انواع لابیا
  • گشادی واژن
  • بارداری خطرناک
  • حاملگی خارج از رحم
  • زایمان طبیعی و سزارین
  • انواع عفونت ناحیه تناسلی
  • واژینیسموس
  • درد در رابطه جنسی
  • یائسگی
  • لابیاپلاستی
  • بیماری های مرتبط با پستان
  • آندومتریوم
  • خشکی واژن
  • بی اختیاری در ادرار و مدفوع
  • جوانسازی واژن
  • زگیل تناسلی
  • بی میلی جنسی
  • ارگاسم زنان
دکتر متخصص زنان خوب در شمال تهران
دکتر متخصص زنان خوب در شمال تهران

اهمیت مراجعه به دکتر زنان خوب در شمال تهران

با توجه به ساختار فیزیولوژیکی حساس اندام های زنانه، مراجعه مرتب به مطب دکتر زنان خوب در شمال تهران می تواند از بروز بسیاری از بیماری های خطرناک پیشگیری کند. برای مثال زگیل تناسلی یک بیماری نسبتاً شایع و خطرناک است که در صورت عدم درمان سریع به سرعت رشد می کند و حتی می تواند پارتنر جنسی هر فرد را درگیر کند.

چکاپ و مراجعه منظم به پزشک خوب زنان و زایمان مانع از قدیمی شدن بیماری و پیشرفت آن ها می شود. علاوه بر این؛ با مراجعه به یک دکتر زنان و زایمان خوب در تهران می توان از علت دقیق بیماری ها مطلع شد و برای درمان آن ها با جدیدترین روش های درمانی اقدام کرد. پزشکان خوب از سطح دانش و مهارت بالایی برخوردار هستند و می توانند با تشخیص درست بیماری و شروع روند درمان، سلامتی شما را در زمان کوتاهی با کمترین عوارض بازگردانند.

 

دکتر متخصص زنان خوب در تهران از چه ویژگی هایی برخوردار است؟

دکتر متخصص زنان خوب در شمال تهران دارای مشخصات و ویژگی های منحصربه فردی است؛ که باعث تمایز آن نسبت به سایر پزشکان و جراحان شاخه پزشکی زنان و زایمان و زیبایی می شود. در ادامه لیستی از ویژگی های دکتر نان خوب در تهران آورده شده است؛ که با مطالعه آن می توانید از خوب بودن یک پزشک در حوزه کاری خود اطمینان حاصل کنید. این ویژگی های عبارتند از:

  1. توانایی برقراری ارتباط با مراجعه کنندگان
  2. توانایی توضیح کامل و قابل فهم مشکلات بیمار
  3. راهنمایی بیمار برای انتخاب بهترین راه حل درمانی
  4. برخورداری از قدرت تمرکز کافی و صبر
  5. آشنایی کامل با انواع مشکلات و بیماری های زنان و زایمان
  6. آشنایی با روش های جدید تشخیص بیماری های زنانه
  7. آشنایی و استفاده از جدیدترین تکنیک های درمان بیماری های زنان
  8. توانایی و مهارت بالا در انجام جراحی های سخت و پیچیده
  9. پیگیری کردن وضعیت مراجعه کننده بعد از اتمام روند درمان
دکتر متخصص زنان خوب در شمال تهران
دکتر متخصص زنان خوب در شمال تهران

چطور بفهمیم که یک دکتر زنان و زایمان در شمال تهران خوب است؟

تشخیص و انتخاب دکتر متخصص زنان خوب در شمال تهران پیچیدگی چندانی ندارد. شما می توانید با چند راهکار ساده به بررسی عملکرد پزشکان و جراحان در شاخه های مختلف پزشکی بپردازید. ساده ترین راه برای تشخیص خوب بودن دکتر زنان و زایمان در تهران، صحبت کردن با مراجعه کنندگان قبلی و بررسی نظرات آن ها در رابطه با روند درمان و نتیجه آن است.

برای بررسی نظرات می توانید به آدرس اینترنتی پزشک متخصص یا شبکه های اجتماعی پزشک موردنظر مراجعه کنید. دومین راه حل برای تشخیص دکتر متخصص زنان خوب در شمال تهران، بررسی رزومه پزشک یا جراح زنان و زیبایی است. اطلاع از نام دانشگاه، سمینارهای گذرانده شده، میزان سابقه پزشکی، میزان موفقیت جراح در انجام جراحی های سخت، سطح دانش و تخصص پزشک و… می تواند به شما کمک کند تا از متخصص و باتجربه بودن پزشک موردنظر خود اطمینان حاصل کنید.

 

تعرفه هزینه درمان توسط دکتر متخصص زنان و زایمان در شمال تهران چقدر است؟

به طور قطع نمی توان تعرفه مشخصی را برای درمان بیماری های مرتبط با زنان و همچنین زایمان در نظر گرفت. وضعیت هر مراجعه کننده با دیگری متفاوت است؛ بنابراین؛ پزشک متخصص زنان و زایمان، برای هر مراجعه کننده، با توجه به نوع تکنیک درمانی، هزینه خاصی را به عنوان ویزیت و حق الزحمه دریافت می کند.

همچنین هر دکتر متخصص زنان خوب در شمال تهران، دارای تجهیزات و دستگاه های خاصی برای تشخیص یا درمان بیماری های زنانه است. کیفیت این تجهیزات به همراه نوع عملکرد آن ها عامل دیگری است که می تواند در تعیین هزینه درمان بیماری های زنانه توسط دکتر متخصص زنان خوب در تهران تاثیرگذار باشد.

اما نکته ای که اغلب بیماران یا مراجعه کنندگان به آن بی توجه هستند؛ توانایی و مهارت پزشک متخصص زنان و زایمان است؛ که می توانند تعیین کننده سلامت مراجعه کننده بعد از جراحی و همچنین نتیجه درمان باشد.

قطعاً پزشکانی که دائماً با شرکت در سمینارهای مختلف و دوره های آموزشی به دنبال یادگیری مهارت های جدید و موثر برای درمان بیماری های زنانه با کمترین عوارض هستند؛ به علت ارائه خدمات بهتر، هزینه بیشتری را به عنوان حق الزحمه دریافت می کنند؛ بنابراین؛ تحت هیچ شرایطی بدون بررسی موارد گفته شده به مقایسه قیمت حق الزحمه پزشک متخصص زنان خوب در شمال تهران نپردازید و تمامی شرایط را برای مقایسه تعرفه ها لحاظ کنید.

دکتر متخصص زنان خوب در شمال تهران
دکتر متخصص زنان خوب در شمال تهران

مراجعه به پزشک

در مطلب بالا به بررسی اهمیت انتخاب دکتر متخصص زنان خوب در شمال تهران و معرفی خدماتی که پزشکان این حوزه موظف هستند در قبال مراجعه کنندگان خود انجام دهند، پرداختیم. دانستیم که دکتر متخصص زنان خوب با کمک گرفتن از جدیدترین تجهیزات تشخیص بیماری ها و بکارگیری موثرترین روش های درمانی، به بهبود کامل بیماری های زنان می پردازد.

چنانچه به دنبال یک دکتر متخصص زنان خوب در شمال تهران هستید، می توانید با مراجعه به مطب دکتر میترا عبدلی جراح و متخصص زنان، زایمان، زیبایی و فلوشیپ پزشکی جنسی، از خدماتی چون درمان انواع بیماری های جسمی و روحی مرتبط با زنان، جراحی های زیبایی، مشکلات جنسی، اختلالات روابط زناشویی، واژینیسموس و درد رابطه جنسی، زایمان طبیعی، سزارین و… بهرمند شوید. برای رزرو وقت در مطب دکتر میترا عبدلی، کافیست تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت اقدام کنید.

این مطلب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

اینستاگرام پزشک را دنبال کنید