مشاوره جنسی در شمال تهران

مشاوره جنسی در شمال تهران

فهرست مطالب

گاهی اوقات مسائلی در زندگی زناشویی یا فردی افراد اتفاق می افتد که امکان بازگو کردن آن ها برای دوست، آشنا، خانواده و… وجود ندارد. یکی از این مسائل، روابط جنسی نادرست میان زوجین است. اختلالات و مشکلات جنسی در روابط بسیاری از زوجین وجود دارد و در دراز مدت می تواند باعث بروز اتفاقات ناخوشایندی چون سردی رابطه، خیانت، بدخلقی زوجین و… شود. اطلاعات مرتبط با مسائل جنسی کاملاً تخصصی هستند؛ بنابراین باید از افراد متخصص در این حوزه برای رفع تمایلات جنسی نادرست و اختلالات جنسی کمک گرفته شود. مراجعه به مشاوره جنسی در شمال تهران می تواند بهترین گزینه برای زوجین و افرادی باشد که به دلیل مشکلات جنسی روابط آن ها تحت تاثیر قرار گرفته است و توانایی برقراری یک ارتباط سالم و اصولی را ندارند. در این مطلب به معرفی کامل اینکه مشاوره جنسی چگونه می تواند به افراد کمک کند تا روابط جنسی نادرست خود را ترمیم ببخشند، می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

مشاور جنسی کیست؟

مشاور جنسی به فردی گفته می شود که در حوزه سکسولوژی تحصیل کرده است و مدرک مربوط به این رشته را از محیط های آموزشی معتبر دریافت کرده است. مشاور جنسی بعد از اخذ مدرک سکس تراپی می تواند به صورت تخصصی در حوزه آموزش روابط جنسی به زوجین، رفع اختلالات جنسی، شناخت مسائل جنسی، بهبود بیماری های جنسی و… خدمات رسانی کند.

مشاور جنسی یا درمانگر روابط جنسی لزوماً یک پزشک متخصص نیست؛ بلکه ممکن است یک روانشناس یا مددکاری باشد که در این رشته موفق به اخذ مدرک شده است. مشاوران جنسی بدون هیچ معاینه فیزیکی و تنها با آنالیز رفتار سلامت جو به شناخت مشکلات جنسی در روابط او می پردازند و با ایجاد یک گفتگوی دوستانه طی جلسات و ارائه تمرینات جنسی مختلف، به روابط جنسی بهبود می بخشند. تنها پزشکان عمومی، متخصصین اورولوژی و متخصصین زنان اجازه معاینه بیمار را در زمان مشاوره جنسی دارند

 

اهمیت مشاوره جنسی در شمال تهران برای آقایان

تفاوت در جنسیت زوجین باعث شده است تا آن ها با علاقمندی ها و نیازهای یکدیگر آشنا نباشند. در واقع برخی از افکار آقایان نسبت به خانم ها باعث شده است تا در برقراری ارتباط جنسی دچار اشتباه شوند. به طور مثال بیشتر آقایان بر این باور هستند که پارتنر آن ها دقیقاً مانند خودشان ارضا می شود و نیازی به برقراری یک رابطه خاص برای به ارگاسم رسیدن زن نیست.

برخلاف بسیاری از آقایان، خانم ها مایل هستند تا در هنگام برقراری رابطه جنسی، عشق، آرامش و دوست داشتن را تجربه کنند؛ این در حالی است که آقایان علاقه زیادی به جذب لذت دارند. متاسفانه بیشتر خانم ها بعد از بازگو کردن علایق جنسی خود به همسرشان از آن رابطه لذت نمی برند؛ بنابراین؛ مراجعه به مشاوره جنسی در شمال تهران به پارتنر مذکر کمک می کند تا طی جلسات مشاوره با علایق همسر خود آشنا شود و در راستای ایجاد یک رابطه جنسی موفق اقدام کند.

مشاوره جنسی در شمال تهران
مشاوره جنسی در شمال تهران

اهمیت مشاوره رابطه جنسی در شمال تهران برای خانم ها

بسیاری از کسانی که برای مشاوره رابطه جنسی در شمال تهران به سکس تراپ مراجعه می کنند؛ پارتنر خانم هستند که با نیاز همسر خود آشنا نیستند و نمی توانند باعث تحریک او شوند. تحریک نشدن آقایان توسط پارتنرشان باعث بی میلی آن ها نسبت به رابطه جنسی می شود. اغلب خانم ها مایل هستند تا ابتدا به لحاظ عاطفی ارضا شوند و بعد از آن به ارگاسم جسمی برسند؛ این در حالی است که آقایان در طول رابطه جنسی به لذت جنسی می شوند و اول از هر چیز تحریک شده و در رابطه لذت می برند.

آقایان برخلاف خانم ها تمایل دارند تا به دفعات بیشتری رابطه جنسی برقرار کنند و اگر دائماً توسط پارتنرشان طرد شوند؛ در رابطه میان آن ها سردی و بی میلی حاکم می شوند. موارد بالا تنها چند مورد از ویژگی های آقایان در رابطه جنسی است. موارد زیادی وجود دارد که خانم ها با آن آشنا نیستند و تنها با مراجعه به یک مشاوره جنسی در شمال تهران می توانند به شناخت کامل همسر خود در روابط جنسی برسند. خانم ها با شرکت در جلسات سکس تراپی می توانند اطلاعاتی را درباره ایجاد تنوع در رابطه، آشنایی با اندام تناسلی آقایان، نحوه تحریک سازی جنس مذکر و… بدست آورند و به یک رابطه جنسی گرم و لذت بخش دست پیدا کنند.

مشاوره جنسی در شمال تهران چه تمریناتی به مراجعه کننده می دهد؟

تمریناتی که مشاوره جنسی در شمال تهران برای مراجعه کنندگان در نظر می گیرد، با توجه به مشکلی که دارند متفاوت است. یکی از تمریناتی که به زوجین برای بهبود رابطه جنسی آن ها داده می شود، تغییر روند ارتباط جنسی است. در این تمرینات آزمایشات متعددی صورت می پذیرد و درمانگر از زوجین می خواهد تا با تکنیک های مختلفی در رابطه جنسی خود تغییر ایجاد کنند.

علاوه بر تمرینات جنسی، آموزش هایی در رابطه با افزایش اعتماد به نفس، افزایش عزت نفس، تمرکز و… به مراجعه کنندگان داده می شود؛ که می تواند باعث بهبود کیفیت رابطه زناشویی شان شود. در یکی از تمرینات از سلامت جو خواسته می شود تا تمایلات و خواسته های خود را به صورت اصولی با همسرش در میان بگذارد. این تمرینات اگرچه ممکن است در ابتدا کمی دشوار باشند؛ اما بعد از مدتی با تکرار و کسب تجربه آسان تر انجام می شوند.

 

آیا مشاوره جنسی در شمال تهران باید با حضور همسر باشد؟

با توجه به مشکلی که افراد برای درمان و رفع آن به سکس تراپی مراجعه می کند؛ مشاور جنسی حضور همسر را تعیین می کند. معمولاً هیچ الزامی برای وجود هر دو زوج در طی جلسات سکس تراپی نیست؛ اما در مواقعی علت اختلافات جنسی مرتبط با هر دو شریک عاطفی است. در این وضعیت وجود هر دو زوج در برخی از جلسات مشاوره موجب می شود تا روند درمان سریع تر و بهتر انجام شود. در مواردی که اختلال در رابطه جنسی به مشکلی از جانب خودتان ختم می شود؛ می توانید برای راحتی بیشتر و بازگو کردن درست مشکلات، جلسات مشاوره جنسی در شمال تهران را بدون حضور همسر انجام دهید.

 

آیا برای تعیین وقت مشاوره جنسی در شمال تهران باید متاهل و در رابطه باشیم؟

خدمات مشاوره جنسی در شمال تهران تنها به رفع مشکلات جنسی بین زوجین ختم نمی شود؛ بلکه بسیاری از افراد می توانند برای شناخت نیازها، تمایلات و همچنین افزایش آگاهی خود در زمینه رابطه جنسی قبل از ازدواج به پزشک سکس تراپ مراجعه کنند. همچنین ممکن است برخی از افراد شناخت درستی از هویت خود نداشته باشند و به خاطر درمان تمایلات غیر طبیعی که دارند، به سکس تراپ مراجعه کنند. علاوه بر این؛ تمام آقایان و خانم هایی که به دلیل مسائل مختلف، تجربه برقراری یک رابطه جنسی بد و ناراحت کننده ای را داشتند؛ می توانند برای حل مسائل خود به درمانگر جنسی مراجعه کنند.

مشاوره جنسی در شمال تهران
مشاوره جنسی در شمال تهران

آیا مشاوره جنسی یا درمانگر رابطه جنسی برای درمان اختلالات جنسی دارو تجویز می کند؟

معمولاً درمانگر رابطه جنسی با شناخت و تشخیص ریشه مشکلات، به رفع مسائل جنسی مراجعه کننده خود می پردازد؛ بنابراین؛ اغلب کسانی که به مشاوره جنسی در شمال تهران مراجعه می کنند، بدون مصرف دارو و معاینات فیزیکی درمان می شوند. با این حال ممکن است برخی از اختلالات جسمی به دلیل مشکلات فیزیکی باشد. به طور مثال اختلال دخول دردناک یا واژینیسموس یک نوع بیماری در زنان است که باعث انقباض غیر ارادی عضلات واژن در زمان رابطه می شود.

در برخی از مواقع علت واژینیسموس مشکلاتی چون خشکی واژن، تنگی واژن، بیماری آندومتریوز و… است؛ که باید برای درمان آن به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه شود؛ اما اگر ریشه این بیماری، اختلالات روانی، تجربیات بد گذشته و… باشد، سکس تراپ طی چند جلسه و بدون تجویز دارو به رفع این اختلال می پردازد.

 

چگونگی پیدا کردن یک مشاوره جنسی خوب در شمال تهران

مشاوره جنسی خوب در شمال تهران دارای فاکتورها و ویژگی هایی است؛ که مراجعه کننده با دانستن آن می تواند در سریع ترین زمان به انتخاب بهترین ها در این حوزه بپردازد. اولین اصل یا ویژگی مشاور جنسی خوب، داشتن سواد و تجربه کافی در زمینه مسائل جنسی است. سکس درمانی یک مسئله تخصصی است و نیاز است که درمانگر دارای اطلاعات جامع و درست باشد؛ در غیر این صورت ممکن است به جای درمان، باعث بدتر شدن وضعیت رابطه شود.

مسائل جنسی و زناشویی کاملاً محرمانه هستند و بهتر است در رابطه با آن با هیچ کس به غیر از درمانگر صحبت نشود. از درمانگرها یا مشاوره جنسی در شمال تهران انتظار می رود تا مسائل جنسی مراجعه کنندگان خود را برای کسی بازگو نکند و مانند یک امانت دار خوب و قابل اعتماد عمل کنند. سکس تراپ خوب در شمال تهران همواره تلاش می کند تا بدون توجه به منافع مالی به بهبود مشکلات مراجعه کننده بپردازد و مانند دوست یا همراه دلسوز برای برقراری یک رابطه صمیمانه و خالصانه گام های مثبت و موثری بردارد.

مشاوره جنسی در شمال تهران
مشاوره جنسی در شمال تهران

مراجعه به مشاوره جنسی در شمال تهران

با توجه به اینکه رابطه جنسی در زندگی زناشویی یکی نیاز ضروری و غیر قابل انکار است؛ لازم دانستیم تا در این مطلب به اهمیت مراجعه مردان و زنان به مشاوره جنسی در شمال تهران بپردازیم. حال شما می دانید که به واسطه مشاوره جنسی یا سکس تراپی می توانید با نیازها و خواسته های پارتنرتان آشنا شوید و برای داشتن یک رابطه جنسی موفق تلاش کنید.

اگر به دنبال یک مشاور جنسی خوب در شمال تهران هستید، می توانید به مطب دکتر میترا عبدلی جراح و متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید. دکتر میترا عبدلی در کنار تخصص خود در حوزه زنان و زایمان و اخذ مدرک فلوشیپ پزشکی جنسی از اروپا، موفق به اخذ مدرک پیشرفته مشاوره جنسی یا سکس تراپی از دانشگاه تهران شده است و می تواند علاوه بر درمان بیماری های جسمی مرتبط با زنان، به درمان اختلالات روانی و مسائل جنسی میان زوجین بپردازد.

این مطلب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

اینستاگرام پزشک را دنبال کنید